Diskuse

Byl jsem pod lavinou. Nemohl jsem ani plivnout

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bitterfeel

26. 2. 2009 8:29
Poloha ve sněhu

Zajímalo by mě, jestli se dá poloha ve sněhu zjistit tak, že se soustředí človek na to, kam mu v puse stékají sliny. Je jasné, že plivnutí je pitomost, ale já vždy slyšel, že podle toho kam stékají v ústech sliny by to šlo. 

0 0
možnosti

Erciyes

26. 2. 2009 0:43
dobrý

Hezké. Ale karma příliš nízká. :-/Pak se bloggeři chluběj, že maj jejich výplody větší oblibu než díla "pisálků" z MF Dnes nebo iDnes.

Proto navrhuji autorovi doplnit do druhé věty v titulku tato slůvka: "si" (třetí slovo) a a "Paroubka" (šesté poslední slovo) a článek  svou karmou a čteností předstihne i Fera a Deža...

0 0
možnosti

(@)

25. 2. 2009 20:00
Pane redaktore,...

doufám, že brzy bude další poutavá reportáž z nějakého obdobného školení.

.

Blíží se jaro...Tak co třeba kurs: "Jak se zachovat při jízdě na motorce při rychlosti 200km/h a více, před překážkou 100m a méně.." ;-) R^

0 0
možnosti

(@)

25. 2. 2009 19:53
Už moje babička říkala:

"Nebuď pitomec a nelez tam!" - a to byl celý "kurs". 100% účinnost, zaručeně úspěšný.

   No, dnes je holt jiná doba. Adepti se jezdí na celé výkendy školit jak zvládat následky své blbosti. ;-D

.

Jo, pak taky ještě babička říkala: "Kdo chce kam, pomozme mu tam".

NO TAK JÁ NEVÍM...:-)

0 0
možnosti

(@)

25. 2. 2009 20:10
Re: Už moje babička říkala:

..vÍkendy..hrome, jak se mi to tam dostalo..teď to vypadá, že se snad chci vyrovnat některým místním redaktorům (autore, tohle si neberte osobně, na vás konkrétně si nic takového nepamatuji ;-) ).

0 0
možnosti

Nick99

25. 2. 2009 18:15
Není to škoda?

Docela mě mrzí, že je tenhle článek totožný s tím, co vyšlo dnes v novinách. Doufal jsem,že se ještě dozvím něco dalšího, tohle téma je zajímavé... :-(

0 0
možnosti