Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kecálek

Pořád tu chybí odpověď

Autor recenze v "obraně" svého dílka píše mnohé (obecné) výlevy. Ale na jednu otázku neodpověděl - BYL NA KONCERTĚ, KTERÝ RECENZOVAL?

0/0
12.5.2009 16:26

vdanicek

Nesouhlasim s Vasi recenzi ale za co se omlouvate?

Ja mam pisnicky pana Nohavici rad, vzdy tomu tak bylo. Napsal jste recenzi? Tkhle jsete to citil? OK. Cetl jsem to, neni to zarivy vytvor ani spickovy clanek, ale je to nazor Vas jako recenzenta. Je to na nizsi uovni, nez jine clanky z Blogu ednes. Neurazte se, ale kdyz vam to vas Boss zaplati. ... Ja jsme to skoro nedocetl. Osobne Vam nevycitam Vas nazor, ale nizkou profrsionalni uroven clanku. Takze nevim na co se vymlovate na BLOGU. PRISTE PISTE LEPE NEBO MATE PADAKA.

To bych Vam rekl jako Vas Boss.

Nashle:-)

0/0
26.4.2009 20:50

Dr.Edgar

Těší mě

Těší mě Pan Nohavica a jeho nádherné texty který mě vytahují z dna života jeho minulost je mi však víte je to jediný pan umělec který nám všem zůstal važme si toho

0/0
24.4.2009 23:34

omiloush

Kritika

Každá kritika, ať už pozitivní či negativní, je pouze osobním názorem jejího autora.

0/0
24.4.2009 10:06

akubra67

Zdravím Ondřeji

Už tři roky jsem z Prahy a tak to sleduju zpovzdálí. Nevím čím to je, snad tou pitomou dobou, která z lidí dělá nervozní, předrážděné bytosti plné negativních emocí, jak by řekl kamarád psycholog. Tvou recenzi koncertu jsem četl a řekl s,i tuším, že z Voltairem - nesouhlasím sice úplně se vším, co píšeš, ale uznávám, že každý má právo na to, vyjádřit svůj názor. A navíc ty jsi novinář, publicista, kterého uznávám a jehož názoru si většinou vážím a někdy se podle něj i řídím. To co jsi rozpoutal mě celkem překvapuje, už proto, že Nohavicu prý poslouchají vesměs inteligentní lidé. Ale v tomhle národě je to snad zakódováno - jakmile se začíná sahat na modly, je zle... Doufám, že ti tahle causa, kterou ti jistě kolegové závidí (takových ohlasů :-) moc nerozhodí sandál a já si toho od tebe ještě dost přečtu. Ze severu zdraví Honza Dušek

0/0
23.4.2009 23:33

transalp96

Nepotrebuji recenze, abych si na interpreta udelal nazor.

Tady bych se Ondreje Bezra zastal.Hudbe se venuje uz spoustu let a jeho recenze nejdou pres miru.I kdyz se venuje hlavne bluesove hudbe, dokaze napsat strizlivou recenzi i na koncert Nohavici.Uz to, jak vas tady nektere rozpalil vypovida o tom, ze se mu recenze povedla.Nejhorsi je, kdyz nekdo napise kritiku ktera nikoho nezaujme.P.S Nohavicovi pisnicky se mi vetsinou libi.

0/0
22.4.2009 22:16

Chytracisko

Re: Nepotrebuji recenze, abych si na interpreta udelal nazor.

Tragédie dnešní doby -- hlavně vyvolat rozruch, čím větší tím větší "úspěch". Do kelu s tím.Rv

0/0
29.4.2009 10:27

ten kyselej voe

Nejhloupější fanoušci na světě?

To jsem fakt ještě neviděl 8-o Tolik absolutně nechápavých a zaslepených lidí že poslouchá  Nohavicu?! ... když si vezmu, že si ho ještě pořád občas rád poslechnu, tak to se za vás pomalu začínám stydět...

0/0
22.4.2009 18:39

black.v.

nový žánr?

U nás se říká, že kdo se obhajuje, ten se obviňuje.:-)

Napsal jste kritku...  tak fajn. Nemohl jste ale snad čekat, že s vámi budou všichni souhlasit. Napsat obhajobu na kritiku, to se hned tak nevidí. ;-)Rv

0/0
22.4.2009 12:07

ten kyselej voe

Re: nový žánr?

...jenže oni ne že nesouhlasili, ono to spíš vypadá, že to většina kritiků kritika ani nečetla a nebo spíš viděli recenzi koncertu poprvý v životě, takže co s takovýma lidma..? Buď vysvětlit nebo kopnout do............. :-P

0/0
22.4.2009 18:42

golfman

Co to je ?

.te´d jsem si tu recenzi toho koncertu přečetl a připadá mi dobrá a fundovaná. Nohavicu mám rád a je to popsáno dobře. Nevidím vůbec žádný důvod k hysterii , která se spustila. Myslím, že i Jarek se velmi baví protože je nad věcí. Jarek se ke své minulosti vyjádřil, kdo chtěl slyšet slyšel, kdo nechtěl neslyšel. Tak je to v životě vždycky.

0/0
22.4.2009 10:32

mutantmutant

tak to je hodně daleko

napsat článek o tom že článek co sem napsal předtím byl dobrej ;-D

a co proboha myslíte tou "závažnosti tématu"??? ;-D(Y)

0/0
22.4.2009 10:05

dexicek

humus

Ubohost. To je vše co k tomu hodlám řikat a tim s timhle mladym demagogickym hejskem končim. P.s. Obhajovat svůj článek dalším článkem, to jsem opravdu v životě u žádného novináře neviděl. Ovšem, že se vlastně divim. Vy nejste NOVINÁŘ, ale NEDOCENĚNÝ KRITIK. Zdar.

0/0
22.4.2009 9:30

DrMax7

Re: humus

Ne? Já už to viděl specielně u tohoto Bezra. A to si nepřejte vidět, co je tento pán schopen produkovat, když se recenzovaný umělec třeba jen větou nad kritikou pozastaví. To je teprve hnůj...

0/0
22.4.2009 12:11

cafe2

smutne

Smutné že musíte obhajovat sám sebe, do toho jste neměl vůbec sklouznout , teď jste si pěkně nakakal do hnízda, vaší recenzi jsem četl, koncert jsem nenavštívil a byl jsem rád za jiný úhel pohledu . Doporučil aby jste pobídl nějakého kolegu nejlépe blízkého z branže aby zveřejnil svůj recenz ...

0/0
21.4.2009 22:06

cafe2

Re: smutne

tohle je opravdu laciné a neprofesionální

0/0
21.4.2009 22:07

DrMax7

Bezr...

Bezr je notně zakomplexovaná bytost. A značně podléhající osobním sympatiím či antipatiím. Toho jsem si všiml už dávno.

0/0
21.4.2009 21:58

kraxna.n

Koukám, že to Nohavica ods/al za všechny

ze seznamů STB. O takovém Čertovi a desítkách dalších ani pípnutí....:-/

0/0
21.4.2009 18:18

Clar

jsou kritici a kritici

Vůbec nehodnotím recenzi na Nohavicu (ani jsem ji nečetl), ale pan Bezr je v tomto oboru profesionál, který recenze na hudbu píše mnoho let. Obvinění, že na koncertě nebyl, že je závistivec, že píše co by lépe dělal on, kdyby uměl na něco hrát, jsou naprosto lichá. Práci pana Bezra znám a je to oprvadu profesionál, narozdíl od náctiletých studentů prvního ročníku žurnalistiky, kteří se snaží dávat na odiv své výplody na různých pochybných internetových serverech.

Spousta lidí kydá hnůj na všechny Spáčilové, Špuláky atd, atd... Ale i konzument by si měl umět najít "svého" recencenta, se kterým má podobný vkus a kterému bude věřit. Mám různých kulturních odvětvích vytipované recenzenty, jejichž vkus je podobný mému a s nimiž se většinou shodnu. Ostatní nečtu.

0/0
21.4.2009 16:56

mutantmutant

Re: jsou kritici a kritici

Clar, ty seš jeho kamoš, nebo seš přímo Bezr? ;-D;-D

0/0
22.4.2009 10:06

egypttwo

StBák

Bylo nezvratně dokázáno, že Nohgavica donášel na spoluumělce. Je to StBák. Tak ho pošlete kamsi!!!!!!(Y)

0/0
21.4.2009 15:49

Alanana

P.S .

A nejhorší pro kritika je ,když musí vysvětlovat  jakže a proč tu svou kritiku vlastně myslel . To byste asi pane kritik měl co nejdříve změnit zaměstnání . Zapřemýšlejte nad tím s chladnou hlavou.Rv

0/0
21.4.2009 15:46

Alanana

Zbytečná kritika

Kritici jsou tady od toho , aby nám napsali jak by to udělali oni kdyby to uměli . Jenže to je to kdyby . Teorie a praxe to je sakra velký rozdíl.   A Jarek nepořádá koncerty pro kritiky , ale pro nás posluchače , kteří ho chceme slyšet právě tak jak on hraje .

 Ať si pán kritik zajde na koncert Evy a Vaška . Tam určitě žádný politický podtext nezaslechne  a jistě bude spokojen.

Škoda že Jarek nohavica má těch koncertů tak málo. To je to jedinné co mi na něm vadí. ... a jistě nejen mně.R^

0/0
21.4.2009 15:41

vindalooo

Re: Zbytečná kritika

Ty jo, tak on z vas Bezr udela timhle clankem (plnym pravem) naprosty zoufalce, otluce vam o hlavu vasi hloupost, vymacha vam cumak v louzicce vasi omezenosti a vy, nano? Co udelate vy? Zase, jak nepolepsitelni blazni, sem zacnete do diskuse psat ty vase sileny vzdechy... ;-D 

0/0
22.4.2009 2:46

PŠR

!

Úroveň recenzenta lze odtušit i podle toho, že považuje za nutné svůj text dál vysvětlovat a obhajovat, jakoby si myslel, že se ti, kteří s jeho kritikou nesouhlasí chytnou za nos a uznají, že se neměli co ozývat, že je jejich vkus špatný a že nezachytili to, co on.

0/0
21.4.2009 15:22

vindalooo

Re: !

rek bych, ze se autor spise rozhodl zpristupnit format recenze i prostsimu publiku... ovsem posluchaci skolniho rozhlasu zustali opet bezradni...:-)

0/0
22.4.2009 2:48

Viktorie01

Souhlasím,

tomu argumentu se závistí taky nikdy nerozumím. Co bych měla té které známější osobě, vůči která mám třeba nějakou výhradu, jako závidět? V případě pana Nohavici třeba ten níže zmiňovaný úspěch, posluchače ? Co bych s nima asi tak dělala, já pro kterou byl pro trému už od školky odříkat před třídou nějakou říkanku typu Mraveneček v lese, natož pak zpívat? Nebo mu mám právě závidět, že nemá trému vystupovat před davy? A byla bych já šťastnější, když by mi to nedělalo problém? Možná jo, možná ne. Možná zas umím jiný věci a mám jiný přednosti.... Nebo co mu mám teda závidět? Peníze? Proč? Nikoho neokrádá, normálně si je vydělává, i já jsem mu na živobytí párkrát v životě přispěla, tak co? Vážně tomu nerozumím.

0/0
21.4.2009 14:19

barker

Recenze a kritika...

.. je pro mne naprosto zbytečná - stejně jako samotná osoba recenzenta a kritika (většinou člověka, který si pouze myslí, že je tak kulturně vzdělán, že si může dovolit kritizovat něco, aniž ho o to někdo požádal...).

Když chci na něco mít názor, tak chci mít svůj vlastní názor a z osobní zkušenosti. Plky člověka, který nejspíš nemá stejný vkus jako já, jsou pro většinou ztrátou času. Nicméně slovo uznání pro pana Bezra, že se dokáže za svou "práci" postavit, což je kritiků docela vzácnost (dokonce znám případ, kdy stačilo kapele potkat kritika na baru a udělat na něj "bububu" a rázem tento "kritik" přestal kydat hnůj a začal psát o kapele dobře )...

BTW: Právě jsem ztratil pět minut života kvůli nějakýmu plkálkovi... hnus...

0/0
21.4.2009 14:14

vit.kucik

Recenze koncertu je zcela v pořádku.

Není mnoho, co dodat... recenzi jsem přečetl a je zcela v intencích jiných hudebních recenzí (v zahraničí jsou zpravidla mnohem ostřejší) - kritici se s autorem míjí v argumentaci: Novavica má v zemi statisíce sympatizantů a ti nechtěli číst standardní hudební recenzi, ale ódu na jeho dílo. A té se nedočkali. Četli "jen" klasickou hudební recenzi. Pouze hudební, která byla politicky angažovaná jen do té nutné míry, do jaké Nohavica sám vytáhl svoji kauzu s udáváním na samotný koncert. Pokud zpěvák sám toto v závěru koncertu naznačuje, nemůže to dobrý recenzent pominout bez komentáře. Nic víc.

0/0
21.4.2009 14:04

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Re: Recenze koncertu je zcela v pořádku.

R^

0/0
21.4.2009 14:06

I.C.Wiener

Re: Recenze koncertu je zcela v pořádku.

:-)R^

0/0
21.4.2009 14:31

vindalooo

Re: Recenze koncertu je zcela v pořádku.

JO! R^

0/0
22.4.2009 2:49

Thoraxcz

Kritik

Obávám se že pan kritik - recenzent, přesně naplňuje známou skutečnost: Kritik ví vždy přesně jaké by to mělo být, kdyby to uměl. Zdravím.

0/0
21.4.2009 14:02

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Re: Kritik

nemusím umět hrát fotbal abych věděl že Sparta letos hraje prd, nemusím vařit v Hiltonu abych poznal, že Babice je kuchařský matlák, nemusím být Mozart abych poznal, že Nohavica je průměrný interpret šmíráckého žánru. Tak buď zdravej. R^

0/0
21.4.2009 14:07

omiloush

Re: Kritik

Potom pro vás nebude problém vysvětlit, proč tomu tak, podle vás, je. Jaké jsou příčiny toho, že Sparta hraje prd? Co přesně dělá Babica špatně? Co řadí Nohavicu mezi muzikantský průměr? A co je to muzikantský průměr? A jak se pozná šmírácký žánr? Děkuji...

0/0
24.4.2009 9:46

DANUSA

Re: Kritik

Přesné!!!!!!

0/0
13.5.2010 18:28

jano.zincica

hm...

vaša recenzia stála za "hovno" ( pardon)

, berte to ako moju recenziu vášho príspevku tzv. recenzie....

;-D;-D;-D

0/0
21.4.2009 14:00

Wolfling

Re: hm...

A tady prave vidite, jak relativne kvalitni autorova recenze nakonec byla.

0/0
21.4.2009 14:53

CHYREN

Tohle neberu, mohl bych komentovat slovo po slovu..

a autor recenze by nic neobhájil. Neudělám to. Nohavica nepotřebuje kritiky k tomu, aby vyprodalLucernu třikrát i vícekrát.;-D[>-]Rv

0/0
21.4.2009 13:37

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Re: Tohle neberu, mohl bych komentovat slovo po slovu..

To Michal David nebo Eva a Vašek taky ne. Šmíra má vzhledem k jasnému faktu, že povrchních pitomců je ve společnosti víc než lidí se vkusem vyprodáno poměrně často. :-)

0/0
21.4.2009 13:50

Krak

Re: Tohle neberu, mohl bych komentovat slovo po slovu..

Nebuď k sobě tak tvrdej...

0/0
21.4.2009 14:10

vindalooo

Re: Tohle neberu, mohl bych komentovat slovo po slovu..

a jen to udelej, hezky do toho! Od dusevniho velikana tveho formatu to bude jiste nezapomenutelny zazitek;-D Pak si jeste nezapomen sebrat tu chasku obdivovatelu "Jarka", co ti za tu apologetiku padnou vdecnosti k noham...Paklize tvemu textu dokazi porozumet, nebejva to u tebe snadny a mistni vyber neni zrovna v kondici...:-)

0/0
22.4.2009 2:53

buxus

To je poněkud nepřesvědčivá argumentace

Říkáte:  "... tudíž mě jeho nesporný profesní úspěch nechává v tomto smyslu zcela v klidu.

...... Co bych tedy teoreticky ještě mohl Nohavicovi závidět? Jeho problémy s minulým režimem? Jeho někdejší problémy s alkoholem?"

To poslední jistě nejsou věci záviděníhodné. Jenže závidět mu můžete úspěch (bez ohledu na jeho dosažení v jiném oboru), posluchače a pozornost veřejnosti - třeba by se vám hodilo, kdybyste  - jako novinář - byl na to stejně. A aby bylo jasné, já vůbec netvrdím, že tomu tak je. možná, že mu opravdu nic nezávidíte - jen mi ta Vaše argumentace připadá poněkud nepřesvědčivá.

0/0
21.4.2009 13:33

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Re: To je poněkud nepřesvědčivá argumentace

Ty závidíš Bezrovi, že píše do novin. :-P;-D

0/0
21.4.2009 13:50

buxus

Re: To je poněkud nepřesvědčivá argumentace

No aspoň, že nikomu nezávidím prezidentský úřad.

0/0
21.4.2009 14:17

honzinulanek2

co bych dodal.

muj nazor je ten, ze pan recenzent sel na koncert s tim, ze predem vedel jak to napise. Nohavica je pro nej jednou bonzak a tak to zustane. I kdyby Nohavica udelal koncert, ktery by posluchaci ohodnotili na 200%, nikdy by mu autor neodpustil spolupraci s STB.

0/0
21.4.2009 13:31

sadlomaslo

Tak jsme poučení.......

 jste v podstatě genius - nepochopenej;-D;-D

0/0
21.4.2009 13:30

Ing.Rudolf Kitler-prezident ČSSR

Re: Tak jsme poučení.......

Tak tak. Já taky nechápu jak tomu šmíráckýmu mamlasovi mohl dát 60%.

0/0
21.4.2009 13:51



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.