Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kecálek

12. 5. 2009 16:26
Pořád tu chybí odpověď

Autor recenze v "obraně" svého dílka píše mnohé (obecné) výlevy. Ale na jednu otázku neodpověděl - BYL NA KONCERTĚ, KTERÝ RECENZOVAL?

0 0
možnosti

vdanicek

26. 4. 2009 20:50
Nesouhlasim s Vasi recenzi ale za co se omlouvate?

Ja mam pisnicky pana Nohavici rad, vzdy tomu tak bylo. Napsal jste recenzi? Tkhle jsete to citil? OK. Cetl jsem to, neni to zarivy vytvor ani spickovy clanek, ale je to nazor Vas jako recenzenta. Je to na nizsi uovni, nez jine clanky z Blogu ednes. Neurazte se, ale kdyz vam to vas Boss zaplati. ... Ja jsme to skoro nedocetl. Osobne Vam nevycitam Vas nazor, ale nizkou profrsionalni uroven clanku. Takze nevim na co se vymlovate na BLOGU. PRISTE PISTE LEPE NEBO MATE PADAKA.

To bych Vam rekl jako Vas Boss.

Nashle:-)

0 0
možnosti

Dr.Edgar

24. 4. 2009 23:34
Těší mě

Těší mě Pan Nohavica a jeho nádherné texty který mě vytahují z dna života jeho minulost je mi však víte je to jediný pan umělec který nám všem zůstal važme si toho

0 0
možnosti

omiloush

24. 4. 2009 10:06
Kritika

Každá kritika, ať už pozitivní či negativní, je pouze osobním názorem jejího autora.

0 0
možnosti

akubra67

23. 4. 2009 23:33
Zdravím Ondřeji

Už tři roky jsem z Prahy a tak to sleduju zpovzdálí. Nevím čím to je, snad tou pitomou dobou, která z lidí dělá nervozní, předrážděné bytosti plné negativních emocí, jak by řekl kamarád psycholog. Tvou recenzi koncertu jsem četl a řekl s,i tuším, že z Voltairem - nesouhlasím sice úplně se vším, co píšeš, ale uznávám, že každý má právo na to, vyjádřit svůj názor. A navíc ty jsi novinář, publicista, kterého uznávám a jehož názoru si většinou vážím a někdy se podle něj i řídím. To co jsi rozpoutal mě celkem překvapuje, už proto, že Nohavicu prý poslouchají vesměs inteligentní lidé. Ale v tomhle národě je to snad zakódováno - jakmile se začíná sahat na modly, je zle... Doufám, že ti tahle causa, kterou ti jistě kolegové závidí (takových ohlasů :-) moc nerozhodí sandál a já si toho od tebe ještě dost přečtu. Ze severu zdraví Honza Dušek

0 0
možnosti

transalp96

22. 4. 2009 22:16
Nepotrebuji recenze, abych si na interpreta udelal nazor.

Tady bych se Ondreje Bezra zastal.Hudbe se venuje uz spoustu let a jeho recenze nejdou pres miru.I kdyz se venuje hlavne bluesove hudbe, dokaze napsat strizlivou recenzi i na koncert Nohavici.Uz to, jak vas tady nektere rozpalil vypovida o tom, ze se mu recenze povedla.Nejhorsi je, kdyz nekdo napise kritiku ktera nikoho nezaujme.P.S Nohavicovi pisnicky se mi vetsinou libi.

0 0
možnosti

Chytracisko

29. 4. 2009 10:27
Re: Nepotrebuji recenze, abych si na interpreta udelal nazor.

Tragédie dnešní doby -- hlavně vyvolat rozruch, čím větší tím větší "úspěch". Do kelu s tím.Rv

0 0
možnosti

ten kyselej voe

22. 4. 2009 18:39
Nejhloupější fanoušci na světě?

To jsem fakt ještě neviděl 8-o Tolik absolutně nechápavých a zaslepených lidí že poslouchá  Nohavicu?! ... když si vezmu, že si ho ještě pořád občas rád poslechnu, tak to se za vás pomalu začínám stydět...

0 0
možnosti

black.v.

22. 4. 2009 12:07
nový žánr?

U nás se říká, že kdo se obhajuje, ten se obviňuje.:-)

Napsal jste kritku...  tak fajn. Nemohl jste ale snad čekat, že s vámi budou všichni souhlasit. Napsat obhajobu na kritiku, to se hned tak nevidí. ;-)Rv

0 0
možnosti

ten kyselej voe

22. 4. 2009 18:42
Re: nový žánr?

...jenže oni ne že nesouhlasili, ono to spíš vypadá, že to většina kritiků kritika ani nečetla a nebo spíš viděli recenzi koncertu poprvý v životě, takže co s takovýma lidma..? Buď vysvětlit nebo kopnout do............. :-P

0 0
možnosti

golfman

22. 4. 2009 10:32
Co to je ?

.te´d jsem si tu recenzi toho koncertu přečetl a připadá mi dobrá a fundovaná. Nohavicu mám rád a je to popsáno dobře. Nevidím vůbec žádný důvod k hysterii , která se spustila. Myslím, že i Jarek se velmi baví protože je nad věcí. Jarek se ke své minulosti vyjádřil, kdo chtěl slyšet slyšel, kdo nechtěl neslyšel. Tak je to v životě vždycky.

0 0
možnosti

mutantmutant

22. 4. 2009 10:05
tak to je hodně daleko

napsat článek o tom že článek co sem napsal předtím byl dobrej ;-D

a co proboha myslíte tou "závažnosti tématu"??? ;-D(Y)

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7971x
Redakční blog iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky