Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FJ

dexicek

22. 4. 2009 9:30
humus

Ubohost. To je vše co k tomu hodlám řikat a tim s timhle mladym demagogickym hejskem končim. P.s. Obhajovat svůj článek dalším článkem, to jsem opravdu v životě u žádného novináře neviděl. Ovšem, že se vlastně divim. Vy nejste NOVINÁŘ, ale NEDOCENĚNÝ KRITIK. Zdar.

0 0
možnosti
D

DrMax7

22. 4. 2009 12:11
Re: humus

Ne? Já už to viděl specielně u tohoto Bezra. A to si nepřejte vidět, co je tento pán schopen produkovat, když se recenzovaný umělec třeba jen větou nad kritikou pozastaví. To je teprve hnůj...

0 0
možnosti

cafe2

21. 4. 2009 22:06
smutne

Smutné že musíte obhajovat sám sebe, do toho jste neměl vůbec sklouznout , teď jste si pěkně nakakal do hnízda, vaší recenzi jsem četl, koncert jsem nenavštívil a byl jsem rád za jiný úhel pohledu . Doporučil aby jste pobídl nějakého kolegu nejlépe blízkého z branže aby zveřejnil svůj recenz ...

0 0
možnosti

cafe2

21. 4. 2009 22:07
Re: smutne

tohle je opravdu laciné a neprofesionální

0 0
možnosti
D

DrMax7

21. 4. 2009 21:58
Bezr...

Bezr je notně zakomplexovaná bytost. A značně podléhající osobním sympatiím či antipatiím. Toho jsem si všiml už dávno.

0 0
možnosti
K

kraxna.n

21. 4. 2009 18:18
Koukám, že to Nohavica ods/al za všechny

ze seznamů STB. O takovém Čertovi a desítkách dalších ani pípnutí....:-/

0 0
možnosti
MM

Clar

21. 4. 2009 16:56
jsou kritici a kritici

Vůbec nehodnotím recenzi na Nohavicu (ani jsem ji nečetl), ale pan Bezr je v tomto oboru profesionál, který recenze na hudbu píše mnoho let. Obvinění, že na koncertě nebyl, že je závistivec, že píše co by lépe dělal on, kdyby uměl na něco hrát, jsou naprosto lichá. Práci pana Bezra znám a je to oprvadu profesionál, narozdíl od náctiletých studentů prvního ročníku žurnalistiky, kteří se snaží dávat na odiv své výplody na různých pochybných internetových serverech.

Spousta lidí kydá hnůj na všechny Spáčilové, Špuláky atd, atd... Ale i konzument by si měl umět najít "svého" recencenta, se kterým má podobný vkus a kterému bude věřit. Mám různých kulturních odvětvích vytipované recenzenty, jejichž vkus je podobný mému a s nimiž se většinou shodnu. Ostatní nečtu.

0 0
možnosti
JM

mutantmutant

22. 4. 2009 10:06
Re: jsou kritici a kritici

Clar, ty seš jeho kamoš, nebo seš přímo Bezr? ;-D;-D

0 0
možnosti
VK

egypttwo

21. 4. 2009 15:49
StBák

Bylo nezvratně dokázáno, že Nohgavica donášel na spoluumělce. Je to StBák. Tak ho pošlete kamsi!!!!!!(Y)

0 0
možnosti
AS

Alanana

21. 4. 2009 15:46
P.S .

A nejhorší pro kritika je ,když musí vysvětlovat  jakže a proč tu svou kritiku vlastně myslel . To byste asi pane kritik měl co nejdříve změnit zaměstnání . Zapřemýšlejte nad tím s chladnou hlavou.Rv

0 0
možnosti
AS

Alanana

21. 4. 2009 15:41
Zbytečná kritika

Kritici jsou tady od toho , aby nám napsali jak by to udělali oni kdyby to uměli . Jenže to je to kdyby . Teorie a praxe to je sakra velký rozdíl.   A Jarek nepořádá koncerty pro kritiky , ale pro nás posluchače , kteří ho chceme slyšet právě tak jak on hraje .

 Ať si pán kritik zajde na koncert Evy a Vaška . Tam určitě žádný politický podtext nezaslechne  a jistě bude spokojen.

Škoda že Jarek nohavica má těch koncertů tak málo. To je to jedinné co mi na něm vadí. ... a jistě nejen mně.R^

0 0
možnosti
V

vindalooo

22. 4. 2009 2:46
Re: Zbytečná kritika

Ty jo, tak on z vas Bezr udela timhle clankem (plnym pravem) naprosty zoufalce, otluce vam o hlavu vasi hloupost, vymacha vam cumak v louzicce vasi omezenosti a vy, nano? Co udelate vy? Zase, jak nepolepsitelni blazni, sem zacnete do diskuse psat ty vase sileny vzdechy... ;-D 

0 0
možnosti
DM

PŠR

21. 4. 2009 15:22
!

Úroveň recenzenta lze odtušit i podle toho, že považuje za nutné svůj text dál vysvětlovat a obhajovat, jakoby si myslel, že se ti, kteří s jeho kritikou nesouhlasí chytnou za nos a uznají, že se neměli co ozývat, že je jejich vkus špatný a že nezachytili to, co on.

0 0
možnosti
V

vindalooo

22. 4. 2009 2:48
Re: !

rek bych, ze se autor spise rozhodl zpristupnit format recenze i prostsimu publiku... ovsem posluchaci skolniho rozhlasu zustali opet bezradni...:-)

0 0
možnosti
KM

Viktorie01

21. 4. 2009 14:19
Souhlasím,

tomu argumentu se závistí taky nikdy nerozumím. Co bych měla té které známější osobě, vůči která mám třeba nějakou výhradu, jako závidět? V případě pana Nohavici třeba ten níže zmiňovaný úspěch, posluchače ? Co bych s nima asi tak dělala, já pro kterou byl pro trému už od školky odříkat před třídou nějakou říkanku typu Mraveneček v lese, natož pak zpívat? Nebo mu mám právě závidět, že nemá trému vystupovat před davy? A byla bych já šťastnější, když by mi to nedělalo problém? Možná jo, možná ne. Možná zas umím jiný věci a mám jiný přednosti.... Nebo co mu mám teda závidět? Peníze? Proč? Nikoho neokrádá, normálně si je vydělává, i já jsem mu na živobytí párkrát v životě přispěla, tak co? Vážně tomu nerozumím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7971x
Redakční blog iDNES.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky